.




jag vill
– bli klar med min utbildning
jag har
– adhd ibland men helst när jag är med victor och jag vet inte varför men jag älskar't
min senaste kyss
– var med stoffe på fyllan
jag lyssnar mycket på
– neradio
jag funderar på
– vad jag ska ha med mig till sthlm
jag pratar
– väldigt olika mycket beroende på vilket humör jag är på
jag gillar
inte – att vara vrålhungrig o inte orka göra något att äta (typ som nu)
min första kyss
– tusen år sen
kärlek är
– underbart och mysigt, när man väl har hittat rätt..
jag gillar – min bästa vän victor massor.. (älskar)
jag kommer alltid att – vara annorlunda
jag är förälskad i
– ingen
sist jag grät var – minns inte
min mobiltelefon är
– en samsung s8000 och är sämst i världen :))
när jag vaknar på morgonen – vill jag sova mer
innan jag går och lägger migtänker jag fruktansvärt mycket på allting tills jag somnar
idag har jag
ätit lite frukost, kollat på ellen degeneres o badat
just nu tänker jag på
att mamma borde komma hem snart
ikväll ska jag
kolla på arga snickarn
imorgon kommer jag
att städa och tvätta
jag hoppas
att min helg kommer bli bra
jag vill verkligen
vara frisk i kroppen..
jag hatar när folk - ljuger mig rakt i ansiktet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0