.

dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 5 – en låt som får mig att gråta.
dag 6 – typ av killar jag faller för.
dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
dag 9 – bild på mig och min bästa vän.
dag 10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.
dag 11 – någonting jag oroar mig för.
dag 12 – en bild på ett ställe jag vart på.
dag 13 – en bild på mig själv för ett år sen.
dag 14 – någonting jag ångrar.
dag 15 – min favorit årstid och varför.
dag 16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
dag 17 – vad jag åt idag.
dag 18 – en bild på det jag köpte senast.
dag 19 – min favorit film.
dag 20 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
dag 21 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
dag 22 - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
dag 23 – mitt favoritprogram och varför.
dag 24 – min favorithögtid.


Mål & Drömmar

Ja dom är näst intill helt uppfyllda, den 18dec är jag färdig utbildad make up artist & hårstylist.. något som verkligen passar mig helt perfekt och jag är sååååå LYCKLIG!! Make up är bland det roligaste som finns, och hår? ojojoj, alltid haft ett väldigt stort intresse för hår..för några år sedan hade jag en dröm om att bli frisör, men tyvärr så skulle jag aldrig klara av det med mina sköra leder, jag skulle kanske klara MAX 4 månader som frisör sen skulle jag vara totalt utbränd.. och nu kanske ni tänker att make up artist är nästan lika mycket "skada" för kroppen men det är det absolut inte, jag har provat på det här nu och jag mår inte sämre i kroppen av make upen och det gör mig så otroligt glad..och att vi nu kunde välja till hårstylist kursen gjorde mig bara ännu gladare!! Så snart lever jag min dröm :)  (hårstylist och frisör är inte samma sak)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0