.

OH jag är så glad att min hud har blivit så fin.. TACK tack tack tack tack tack till vad det än var som gjorde detta...eller alltså ja, jag åt medicin i 8 månader för att bli av med skiten och det var inte det roligaste, väldigt jobbigt i perioder, ibland fick jag ta sprutor i ansiktet för att tömma dom sedan fylla upp med kortison för att det inte skulle bli infekterat.. herregud, förstår inte att jag gått igenom allt det där.. minns så väl när jag träffade hudläkaren för första gången och han sa att det kunde ta tid innan det händer något och att man skulle äta medicinen i minst ett halvår, då fick jag en klump i magen, ville verkligen inte att det skulle ta så lång tid MEN här är jag idag och jag tycker att det där halvåret gick fort som jag vet inte vad + 2månader till.. IM ALIVE hahah


Här har jag tagit sprutor, inte skönt och det ser inte så värst trevlig ut heller...
OCH det har sett så fruktansvärt mycket värre ut..


och såhär ser min hy ut idag, helt SJUKT..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0