.

Idag har jag provat ricinolja för första gången och jag tror absolut på att detta kommer att funka.. Kommer köra den som en inpacking i hårbotten och sedan dra ut den i topparna 3 gånger i veckan i ca 1 timme.. Det ska få håret att få bättre "kondition" och bli mindre slitet. Även få det att växa. I vanliga fall växer håret ca 1cm per månad och med ricinolja kan man få håret att växa ungefär 5cm på en månad.  Detta är bara vad jag har googlat fram men jag kommer köra med detta så som jag här ovanför skrev och lägger även upp en före och efter bild på håret om 1månad :)
Ricionojla finns att köpa på apoteket och kostar 40,50;-.
Ricinojla är egentligen ett slags laxeringsmedel, så man får fråga i kassan efter ricinoljan.
BILDER TAGNA FRÅN GOOGEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0