.

VEM

Vem fick du senaste sms av? David
Vem tänker du på nu? David för att jag skrev hans namn nyss
Vem pratade du senast i telefon med? mamma
Vems hus var du senast i? min brors hus
Vem önskar du var med dig nu? ingen särskilld

Vem är din favoritsläkting? -


VAR


Var handlar du mest?
jätte olika
Var fick du tag på tröjan du har på dig? bikbok
Var åkte du senast bil? till min bror
Var är din mobiltelefon? framför mig

Vad åt du senast? choklad
Vad drack du senast? redbull
Vad är det för färg på dina byxor? har inga på mig
Vad är den närmaste saken som är blå? min redbull
Vad har du på fötterna? mina mysiga sockar
Vad är din favorit färg? Lila
Vilken film såg du senast? Crazy stupid love
Vad hör du just nu? musik från east fm

 

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i skogen? aa
Tyckt att din kusin är het? har inga kusiner
Sovit naken? ja
Kört över hastighetengränsen? har aldrig ens kört bil haha
Målat om ditt rum? ja och jag gör fan aldrig om det!!!
Dansat framför en spegel? jaaa
Fått hicka? ja
Stulit pengar från en kompis? nej!!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? en kompis kompis, men aldrig en främling
Varit i slagsmål? nej
Smugit ur ditt hus? nej
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja

Hånglat med en främling: yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0