.

Äntligen är mamma och pappa hemma..dom har varit på en "minisemeser" och firat pappa lite också :) så jag har varit själv hemma sen i söndagskväll, skönt att vara själv lite..dock har ju Victor sovit här några nätter, och igår var tjejerna här och bakade lite, sedan kom halva gänget på kvällen och käkade tacos och självklart ville dom se på idol..mitt favoritprogram eller INTE... usch, värsta jag vet är sånna där program men jag överlevde hahaha ;)

Just nu sitter jag och längtar tills imorgon, umgås med Victor igen, gå lite på stan och kanske en sväng till Ikea..sedan ska vi till linnea och dricka lite vin och mysa med henne och Lina..trevlig trevligt!

dom här fina lockarna gjorde Victor på mig igår, tack bästaste :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0