.

Ber om ursäkt för att jag bloggar så dåligt! Men min lille plutt sa adjö för några dagar sedan. Det va ruskigt jobbigt! Aldrig kul när ett djur går bort. Det är något av det värsta jag vet! Men nu ska jag försöka gå vidare lite.. Eller hur man nu säger...

Idag har varit en lång dag. Gick upp, fixade iordning mig o tio min innan jag skulle åka hade jag ännu inte klätt på mig ich självklart när jag väl hade bestämt med för vad jag skulle ha på mig så ringer mamma o frågar när jag kommer o mitt i den paniken o stressen så står pappa utanför o väntar i bilen så slänger på luren, drar på mig kläderna o innan jag hunnit gör det så tutar pappa. Galet vad stressade man blir av sånt men jag hann i tid till tåget :)

Så idag har jag alltså entligen kommit till allergicentrum för utredning av allergi och nu även astma :) så hoppas dom kan komma fram till något! Tog ju faktiskt 2 timmar där så något måste som ju få fram :) fick ta lite blodprov och även stickprov. Reagerade på hund och gräs.

Men nej nu måste jag sova! Möte imorgon.. Måste upp hyffsat tidigt o göra mig iordning!

Btw, imorgon lägger jag upp lite tips om hår och kanske något mer :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0