.

ojojoj, skapligt trött idag men jag är nog lite smått bakis skulle jag faktist tro, blev måndagsklubben igår med Linnea och vi hade det riktigt kul, och träffade även en gammal klasskompis vilket var extra roligt..jag är inte den som festar direkt, så har nog inte druckit sedan midsommar tror jag men kul var det i alla fall :)

Just nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt, har fruktansvärt ont i magen och är trött som sagt, så ska inte göra något speciellt idag, kolla på lite serier och bara myyyyysa!

Föresten måste berätta att min helg var helt underbar, började min kurs i lördags och jag stormtrivs verkligen..helt underbar klass, jätte bra lärare och ja alltså det här var till och med bättre än vad jag hade förväntat mig..det här är lycka på riktigt vill jag lova..min dröm.


Måste bara säga det att Johnnie krigström från roomservice är så förbannat snygg, MUMS..och inte nog med att han är snygg heller, hans dialekt är helt underbar och han har humor...kanske ska kolla några avsnitt ;)



- döm inte människor innan du känner dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0