.

ohhhh...noll i energi just nu. trött, ont och tung i huvudet :( känns som att jag är påväg att bli sjuk men det får jag absolut inte bli!! ska till stockholm för min näst sista helg i skolan.. hur skönt är inte det liksom!? Så bäst att jag håller mig frisk nu. Dock bor jag själv på hotell denna helgen, kommer få panik haha. usch hatar att åka buss själv och bo själv. speciellt när det är så långt bort från alla man känner :( buhuh.. men jag klarar mig :) nu ska jag försöka piggna till lite i kroppen, värme min vete kudde och planera lite inför morgon dagen!
pussssss

töntigtjejmedhamsterkinder!
ska nog göra fettsugning i mina kinder en vacker dag hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0