.

nä nu jävlar har jag bestämt mig. jag ska vara så jävla envis, får verkligen inte ge mig!

btw ligger på hotellet nu med victor, vi ska straxt sova :) imorgon blir det ännu en dag i skolan, looove it! fick massa beröm idag, så känner mig as nöjd med dagens make uper!! imorgon blir det lite nytt, men det fixar jag lätt som en plätt.. längtar till frukosten imorgon, så jävla göddig!! världens buffe o färskpressad apelsin juice OM NOM NOM..jag som aldrig annars äter frukost men nu behövs det verkligen så man har energi och inte sitter och sover på genom gångarna (vilket aldrig har hänt, eller?)..höhö natti natti folket !



bästa bästa bäst BÄSTA vän. du gör mig hel




s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0