.

Nämn något som gjorde dig glad igår.
Att komma hem från kryssningen, trots att jag hade superkul så var det skönt att få komma hem och sova sova sova. Plus att Simon kom förbi, som fyllde år och jag fick ha lite kvalitetstid med honom.
Vad gjorde du kl 08 i morse?
Sov så det bara sjöng om det.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Drack kaffe.
Det sista du sa högt?
Driv inte Fandi.
Det senaste någon sa till dig:
Du är dum i huvudet.
Vad har du druckit idag?
Kaffe, julmust och vatten.
Vad var det senaste du åt?
Julbord, hur gott som helst.
Vad var det senaste du köpte?
Alkohol, haha.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit.
Vad är det för väder hos dig nu?
Storm.
Godaste glassmaken?
Jag gillar nästan ingen glass, men mjukglass med vaniljsmak är nog favoritet isåfall.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, absolut inte. Dock tror jag starkt på attraktion vid första ögonkastet.
Sover du tungt?
Haha jovars..
Drömmer du mardrömmar?
Händer ytterst sällan att jag ens drömmer, men när jag väl gör det så är det i regel alltid mardrömmar.
Trivs du med ditt jobb?
Inte för att jag jobbar direkt, haha.
Favoritklädsel?
Nja, kläder är inte så stor big of a deal för mig. Men jag tycker klassiskt är väldigt fint.
Favoritlåt just nu?
Only if for a Night med Florence + The Machine
Vad ser du om du tittar till höger?
Mitt sängbord, med ett ljus och en lampa på plus en kaffekopp.
Vad gör dig glad just nu?
Att det är första advent och snart jul.
Vad ska du göra härnäst?
Byta om.
Höger eller vänsterhänt?
Höger.
Humör just nu?
Tröttare än tröttast, men annars lika glad som alltid.
Favoritgodis?
Hm, lakrits tror jag.
Kläder just nu?
Klänning och strumpbyxor.
Sommarplaner?
Jobba, och resa lite kanske. Hälsa på mina vänner som ska gå bartenderutbildning på Kos.
Hur många kuddar sover du med?
Haha, typ fem..
Morgon eller nattmänniska?
Lite både och.
Vad är viktigast för dig?
Att jag mår bra, och att alla runt omkring mig mår bra. Att allt är som det ska och att livet känns värt att leva ut till fullaste grad.
Är du kittlig?
Ja, på ryggen och vid öronen.
Snarkar du?
När jag är förkyld, annars aldrig.
Stjärntecken?
Jungfru.
Äckligaste insekten?
Typ spindlar eller skalbaggar. Tycker dock inte insekter är så jätteäckliga ändå.
Stökigt eller välstädat?
Välstädat!!
Vad längtar du mest efter just nu?
Snö.
Nämn något som gjorde dig glad igår.
mammi
Vad gjorde du kl 08 i morse?
Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan?
fixade mig
Det sista du sa högt?
basse vill också gå ut
Det senaste någon sa till dig:
okej men släpp ut dom då
Vad har du druckit idag?
te
Vad var det senaste du åt?
pasta sallad igår
Vad var det senaste du köpte?
en cola
Vad är det för färg på din ytterdörr?
brun och blå
Vad är det för väder hos dig nu?
grått o trist
Godaste glassmaken?
ikeas mjukglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja det gör jag
Sover du tungt?
nej
Drömmer du mardrömmar?
ibland
Trivs du med ditt jobb?
jobbar inte
Favoritklädsel?
jag kör på mitt egna race!
Favoritlåt just nu?
R.I.O - animal
Vad ser du om du tittar till höger?
min media dator + en till datorskärm, gardebrober, dörr
Vad gör dig glad just nu?
inget särskillt
Vad ska du göra härnäst?
åka och handla mat
Höger eller vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
vet faktiskt inte
Favoritgodis?
choklad!!
Kläder just nu?
skjorta o jeans + stickad mössa
Sommarplaner?
har inga vad jag vet
Hur många kuddar sover du med?
4
Morgon eller nattmänniska?
nattuggla
Vad är viktigast för dig?
min familj och mina vänner
Är du kittlig?
ja
Snarkar du?
inte vad jag vet
Stjärntecken?
vädur
Äckligaste insekten?
getingar
Stökigt eller välstädat?
Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu?
att bli klar med min utbildning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0