.

inte direkt så jätte skönt med benhinneinflammation, uuuusch..gör fruktansvärt ont så imorgon ska jag faktiskt vara hemma hela dagen o bara ta det lungt! inte gjort det på ett tag nu så känner att det är dags..
Ska nog ta ett långt varmt o härligt bad, så skönt :) så kroppen får ta igen sig efter alla dessa stressdagar och en lång helg på skolan också..gjorde så mycket make uper denna gången men det var verkligen super kul! :)
här är en sminkning Tilda gjorde på mig, såg lite ut som en angrybird haha
och detta gjorde jag på victor.. sjukt kul uppgift.. man fick ta en lapp och på lappen skulle det vara något man skulle göra reklam för, antingen ett märke eller tex, godis, sylt m.m.. jag fick honung :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0