.

SENASTE:

1. Dryck: varm choklad

2. Telefonsamtalet: mammi

3. SMS: min man

4. Sång du lyssnade på: nån låt på neradio.se

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: nja inte direkt

7. Har någon varit otrogen mot dig: inte vad jag vet..

8. Varit kär: ja

9. Förlorat någon speciell person: ja men mer att vi förlorat kontakten.

10. Varit deprimerad: det kan nog hända att jag faktiskt är det nu..

11. Varit så trött att du somnat sittandes: ja

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. lila

13. vinrött

14. militärgrön

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: ja det kan man väl säga

16. Fått ditt hjärta krossat: nej

17. Skrattat så att du har börjat gråta: haha ja

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: kanske

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: det visste jag redan

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: haha nej

21. Kysst en kompis: nej


BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: hahah

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3

24. Har du några husdjur?: två katter, en öken råtta och en sköldpadda

25. Vill du ändra ditt namn: nej

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: firade med släkten

27. Vilken tid vaknade du idag: först halv 10 sen somna jag om en timme typ

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: smsade med min man

29. Någonting som du längtar till: lördag

30. En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: att vara frisk..

31. Vad lyssnar du på just nu: neradio.se

32. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha inte vad jag vet

33. Vad gör dig irriterad just nu: ingenting

 

OM DIG:

35. Vad är ditt namn: cecilia mia viktoria alf

36. Singel/upptagen: singel

37. Stjärntecken: väduren

38. Kille eller tjej: tjej

39. Grundskola: klämmestorp och vifolka

40. Gymnasie: kungshöga

41. Högskola: IMC

42. Hårfärg: blont

43. Långt eller kort: kort egentligen höhö

44. Längd: 166

45. Vad gillar du gällande dig själv: att jag alltid lyckas med det jag vill lyckas med, ödet leder mig till allt bra.

46. Piercings: öronen, tungan och medusa (mitten av överläppen)

47. Tattoos: 4st, en i nacken, en på foten, en på armen och en lite större på magen

49. Höger eller vänster: höger

 

DIN FÖRSTA:

50. Operation: aldrig opererat mig

51. Piercing: läppen

52. Tatueringen: nacken vilket jag faktiskt ibland ångrar

53. Bästa vän: Kajsa granberg

54. Sporten du spelade: dansat haha

55. Husdjur: två marsvin

56. Vaccination du minns: ingen aning

57. Konsert: haha ingen aning

58. Alkohol du drack: cider kanske

 

JUST NU:

59. Äter du: inget

60. Dricker du: inget för tillfället

61. Är du på väg att: svara på det här haha

62. Lyssnar du på: neradio.se

63. Väntar du på: att mammi ska komma hem

 

DIN FRAMTID:

64. Vill du ha barn: ja

65. Vill du gifta dig: ja det vill jag!

66. Karriär i åtanke: makeup artist helt klart

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

67. Läppar eller ögon: ögonen

68. Kramar eller pussar: båda!!!

69. Kortare eller längre: längre än mig

70. Yngre eller äldre: enligt mig spelar inte åldern nån roll..

71. Romantisk eller spontan: romantisk, fast då skulle jag bara bli så jävla kär så jag knappt vet vad jag heter längre o det kanske inte är så bra haha

72. Snygg mage eller snygga armar: bryr mig inte!

73. Tatueringar eller piercingar: tatueringar!

74. Känslig eller inte: han ska väl kanske inte sitta o tjuta varje dag men lite känslor får han gärna visa

75. Ragg eller förhållande: förhållande

76. Bråkstake eller tveksam: inget helst!!

 

HAR DU NÅGONSIN:

77. Kysst en främling: aa

78. Gjort något sjukt spontant: ja

79. Tappat glasögon eller linser: hahah nää

80. Haft sex: yes

81. Krossat någons hjärta: kan nog hända att jag gjort.

82. Har någon krossat ditt hjärta: ja

83. Har du blivit arresterad: nej

84. Dissat någon: ja

85. Gråtit när någon dött: ja

86. Gillat din killkompis (mer än som vän): nej


TROR DU PÅ:

87. Dig själv: oftast

88. Mirakel: ibland

89. Kärlek vid första ögonkastet: ja

90. Himlen: nej

91. Tomten: nej

92. Att kyssas på första dejten: ja

93. Änglar: nja

 

SVARA ÄRLIGT:

94. Varit otrogen: nej, skulle aldrig kunna vara det heller!

95. Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej

96. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja!

97. Vad kan du verkligen inte leva utan: familj och närmsta vänner

98. Har du svarat ärligt på dom här frågorna: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0