.

huvuvdvärk, huvudvärk, huvudvärk...
ja ungefär så har mina senaste dagar sett ut..förstår inte varför, men det går väl över snart hoppas jag!

Igår vad jag och handlade julklappar med mamma och pappa. Det gick bra och det mesta av klapparna är nog klara nu. Pappa bjöd oss på mat på linköpings flygplats. Och bara för att pappa känner dom så bra så fick vi sitta i ett eget rum. Kände mig som en VIP gäst där haha. As nice verkligen :) Och världens godaste mat + trevligaste personalen! OCH en egen servitör ;)

Nu ska jag försöka städa lite och plocka iordning alla mina hundra miljoner kläder som jag inte vet vart jag ska göra av. Har ingen plats alls i garderoberna längre (har jag någonsin haft det??).. jaja, Ha en bra dag :) puss

Kommentarer
Postat av: cilla

GOD jul snygging! :D

2011-12-25 @ 02:15:24
URL: http://cilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0