.

10 sanningar

- jag fullständigt hatar att åka bil, läskigaste som finns..
- jag är väldigt kräsen när det gäller mat!
- jag har sömnproblem, vaknar flera gånger per natt och känner mig aldrig utvilad
- jag är även väldigt kräsen när det gäller kärlek..
- jag älskar techno, trance och dance musik
- jag har ett stort intresse för styling och är väldigt självlärd men har nu även gått en makeup och hår utbildning
-  tatueringar och piercingar finns också på intresselistan
- jag är otroligt svag för charmiga personer
- folk får ofta ett intryck av att jag verkar dryg men det är jag verkligen inte
- jag älskar djur!

Kommentarer
Postat av: BajsMirre

JAG SAKNAR DIIIG!

2012-01-11 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0